۱۳۸۸ آبان ۲۳, شنبه

دانشجويان ساختمان داده


كلاس فوق العاده همان طور كه گفته شد، دوشنبه مورخ 88/09/02 برگزار خواهد شد ساعت 8-12 و ارائه ها در آن تاريخ خواهد بود. كوئيز همان‌گونه كه روي برد دانشگاه نصب گرديده جمعه خواهد بود.

فايل‌هاي ارائه‌اي كه براي من فرستاده‌ايد مي‌توانند خيلي كامل‌تر باشند. سايت www.youtube.com خيلي فيلم‌هاي كوتاهي دارد كه مرتب سازي را نمايش مي‌دهد. كمي خلاقيت به خرج دهيد.
در مورد سوالات مرتبه زماني الگوريتم مي‌توانيد مراجع متنوعي را مطالعه كنيد. در مورد اكثر روش‌هاي مرتب‌سازي منابع زيادي وجود دارد، هم به زبان فارسي و هم به زبان انگليسي. چندين منبع را بخوانيد تا به فهم درستي برسيد.
سعي كنيد يك پياده‌سازي از الگوريتم را داشته باشيد؛ (مي‌توانيد از اينترنت پيدا كنيد)؛ برنامه‌اي كه اجرا كنيد و خروجي آن مرحله به مرحله، مراحل sort را نشان دهد.
حتما بيش از يك مثال در document خود داشته باشيد. توجه كنيد كه ارائه شما را بايد تمام دانشجويان متوجه شوند.

۲۰ نظر:

  1. سلام استاد :
    باور کنید ساختمان داده 3 واحده و من 4 درس 3 واحدی دیگه هم دارم ، یکم رحم کنید .
    تازه کلاس 2 شنبتون افتاد وسط تعطیلیه من ، ولی غمی نیست باید ساخت دیگه .
    با استاد خوب درس برداشتن این چیزارم داره

    پاسخحذف
  2. سلام استاد
    دوشنبه 2/9/88 من و 4 نفر از پسرا کلاس داریم .
    من فکر کردم دوشنبه این هفته کلاس گذاشتین آخه ما این دو شنبه تعطظیل بودیم امی دوشنبه بعد نمیشه

    پاسخحذف
  3. salam
    dushanbe 9-12 riazi mohandesi darim,4shnbe ro bacheha paziroftan dige!

    پاسخحذف
  4. واسه همه چهارشنبه پذيرفته نيست كه البته ظاهرا اوضاع دوشنبه بدتره!! اما در حال حاضر مسئله مهم تر اينه كه ارائه‌هاي اكثريت بچه‌ها كه قرار بوده در جلسه فوق العاده باشه درست و حسابي آماده نيست.

    پاسخحذف
  5. دوشنبه ساعت 12 تا 16 چه افرادي از كلاس ساختمان داده هستند كه كلاس دارند؟ اطلاع بدين.

    پاسخحذف
  6. سلام استاد دوشنبه 9تا 12 ریاضی مهندسی دارم و 12 تا 2 از فیزیک. همون 4شنبه خوب بود اگه ارائه ها اماده نیست چارشنبه بعد تحویل بگیرین

    پاسخحذف
  7. سلام
    دوشنبه 10-12 آزمایشگاه کامپیوتر دارم.11.5-13 آزمایشگاه فیزیک 2 دارم.16-18 زبان دارم،کوییز دارم حتما باید برم.

    پاسخحذف
  8. سلام استاد نميشه كلاس هاي مرتب سازي رو به هفته ي بعد موكول كنين و اين دو جلسه رو به رفع اشكال كوييز بپردارين؟
    استاد ممنون ميشيم اگه اين لطف و در حقمان بكنين

    پاسخحذف
  9. www.youtube.com سایت فیلتر شده و باز نمی شود.

    پاسخحذف
  10. ارائه مرتب سازي هفته آينده در جلسه فوق العاده خواهد بود اما فرصتي براي رفع اشكال كوئيز نيست. اين كار در كلاس حل تمرين انجام مي‌شود. مباحث بسيار زيادي بافي مانده است كه بايد گفته شود.

    پاسخحذف
  11. در Youtube فايلهاي تصويري خوبي از برخي روش‌هاي مرتب سازي وجود دارد كه من ‌آن فايلهايي كه خوب بود را download كردم. اين فايل ها براي مرتب سازي هاي Bubble, Merge, Selection, Quick, Radix, Shell, Insertion مي‌باشد. در مورد بقيه مرتب‌سازي ها فايل خوبي وجود نداشت. دانشجويان پس از كلاس به من مراجعه كنند و فايلها را تحويل بگيرند. اين فايلها را مشاهده كرده و در ارائه خود از آن استفاده كنند.

    پاسخحذف
  12. در مورد سوالاتي كه از تحقيقات خود در مرتب‌سازي از من پرسيده‌ايد و بي‌پاسخ مانده اند، شما بايد پاسخ آن را پيدا كنيد. هزاران مرجع در مورد مرتب‌سازي وجود دارد. سراغ مراجع ديگر برويد و پاسخ سوالات خود را پيدا كنيد. اين مبحث واقعا نياز به كمك من ندارد.

    پاسخحذف
  13. فکر کنم همون 4 شنبه بهتره چون اکثریت با 2 شنبه مشکل داریم

    پاسخحذف
  14. سلام استادوقتتون بخير
    حالا دقيقا جلسه ي فوق العاده كي شد؟
    دوشنبه يا چهار شنبه؟
    ما واسه ي اين هفته براي ارائه آماده نيستيم پس لطف كنيد ارائه هفته ي آينده باشه. يه چيز ديگه قبلش حتما به آموزش اطلاع بدين كه روي بورد بزنن
    ممنون

    پاسخحذف
  15. جلسه فوق العاده سر كلاس اعلام خواهد شد. ارائه‌ها در جلسه فوق العاده خواهد بود.

    پاسخحذف
  16. hi. in next monday i have lab class and such you know .unit of this classes is 1. and it's too important to be present in such class. would yuo mind change the time of class! thanks?

    پاسخحذف
  17. hi

    I think monday has so maney problem for most of student such as me!
    I prefer wendsday,and I think it is mor acceptable for us! so tanks

    پاسخحذف
  18. آفرین به همتون که با استاد همکاری میکنید و هنر ذبان انگلیی تون رو به رخ مام میکشید.
    لطفا دیگه نظر انگلیسی ننویسید.

    پاسخحذف
  19. سلام استاد خسته نباشيد استاد خواهش ميكنماينققدر تمرين ندهيد خواهش ميكنم استاد

    پاسخحذف