۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

نمرات


نمرات تا آخر اين هفته اعلام خواهد شد!!

۱۳ نظر:

  1. سلام استاد خسته نباشيد
    امروز شنبه 16 بهمن 67
    ظاهرا كه مديرگروه محترم بيانيه دادن كه بريد سر كلاس و هر غيبتي تو اين 2 هفته اول ترم جز غيبت هاي غيرمجاز شمرده مي شه.
    حالا غيبت غير مجاز چيه من نمي دونم
    اما شنيديم كه شنيدن از بعغضي ها گفتن كه منظور اين بوده غيبتي كه باعث كسر نمره است. يعني اون تبصره كه مي گن دانشجو مي توه 3/16 كلاساشو غيبت كنه همش كشك حالا يه قانون اون دراوردي.
    ترمي كه تازه ديروز پروژه هاش تموم شده، و ظاهرا قراره اخر اين هفته نمرات درس مهندسي نرم افزار و پايگاه هم اعلام بشه بعد چطوري مي شه كه امروز شروع شده؟
    ما كه نفهميديم اينجا چه خبره؟
    هر كاري دلشون بخواد با دانشجو ها مي كنن. هر استرسي دلشون مي خواد به ادم وارد مي كنن. انگار نه انگار كه دانشجو هم ادمه.من كه نمي دونم چي بگم. نمي دونم مشكل از كيه از چيه ولي هر چي هست اخرشم هر چي كاسه و كوزه هست و نيست به سر داغون شده ي ما فرو مي ياد.
    ما كه نفهميديم چه كنيم.خيلي ها چشم انتظار نمرات اين دو تا درس كه شايد نجات دهنده ي مشروطي شون باشه و.........
    خدايا تو به فريادمون برس

    پاسخحذف
  2. بنده هم کاملا با ناشناس بالایی موافقم !
    (نا شناس جون ما خیلی با هم تفاهم داریم ها !)
    همون "برادر غفاریان" خوب بود بابا جون ما بیاین تجمع کنیم که برشون گردونن اون از وضع ارائه دروس جناب صادقی زاده این هم از شروع کلاساش خدا آخر و عاقبت ما رو به خیر کنه !

    پاسخحذف
  3. سلام به گذشتگان و در حال حاضران و ايندگان
    بچه ها بحث سياسي نكنيد.به نظر من زوده الان در مورد اقاي صادقي زاده قضاوت كردن.من شخصا اين ترم هيچ مشكلي واسه انتخاب درسام نداشتم همون طور كه ترم هاي قبل هم نداشتم
    بعضي وقت ها دوستان توقع بي جا دارن مي گن مثلا واسه 25 تا دانشجوكه قراره مثلا اين ترم درس x رو بردارن بايد كلي استاد بيارن بذارن جلوي ما و بگن با هر كي دوس داري درس وردار اينطوري كه نميشه.
    در هر صورت هر چند من مشتاقانه منتظر 2تا 20 هستم ولي بايد همچنان بگيم هر چي استاد بگه :d

    پاسخحذف
  4. بشین سر جات سیامک من آدم کم اعصابی هستم یه کاری دستت می دم ها !
    چاپلوس اینقدر چاپلوسی صادقی زاده رو نکن شما که باهاش درس نداری ببینی این ترم چه بلایی سر ما آورده من که فکر می کردم حداقل 16 نمره تو برگه نوشتم ، داده 7 نه جواب ایمیل می ده نه اعتراض من هم که راهم زیاده تا قوچان اگه شما میتونی برو یک چیزی بهش بگو ، به خدا ثواب داره !
    ناشناس اولی لطفا نظرتو در مورد سیامک بگو(من همون ناشناس دومی هستم که باهاتون تفاهم دارم ها !)

    پاسخحذف
  5. دوست عزيز سلام
    شما از نمره ات ناراضي ولي مي گي نبايد مديرگروه باشه.ببين اينا يه تفاوت عمده دارن مدير گروه بودن با استاد بودن.
    منم اين ترم باهاش عامل داشتم.100 دفعه هم سر كلاس بهشون گفتم استاد شما اصلا خوب نمره نمي دي و خيلي حرفاي ديگه.كه ديگه اخر سر كلاس جلوي همه بچه ها به من گفت :ادم 100 تا دشممن داشته باشه ولي يه دانشجو مث اين نداشته باشه.
    اي خدا اين شادي ملي رو از ما نگير ناشناس اولي منم باهات موافقم :d

    پاسخحذف
  6. برو آقای گودرزی دلت خوشه به خدا !
    مدیر گروه بودن باعث می شه که آدم جو گیر بشه و به دانشجو ها نمره نده یا اگه هم بده به بعضی ها که خودت می دونی چطوری خاص باشن بده پس این دو ارتباط کاملا مستقیم دارند !
    موفق باشید آقای گودرزی عزیز

    پاسخحذف
  7. استاد من روزی 10 بار میام تو سایت ببینم شما نمره هارو زدین یا نه !!!!!!!!!!
    اونوقت تا آخر این هفته !!!!!!!!!!!!!
    من دق می کنم ............
    استاد من هر دو تا درسو نمره 19 به بالا می خوام خواهش می کنم........
    امید ما به شماست

    پاسخحذف
  8. همتون رو دوست دارم۱۸ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۹

    سلام به همه :
    اولا آقای گودرزی خواهشن این قدر سنگ آقای صادقی زاده رو به سینه نزنید.این طرز نمره دادن ایشون بد کاری دست من داده ، من اصلا فکر نمیکنم برگه رو تصحیح کرده باشه .
    خانم جلال یزدی امید ما فقط به شماست . تمام درسا تایید استاد شده.خواهشن دیگه یه جوری ما رو دریابید.
    بجه ها من دعا میکنم همه آمین بگن :
    اللهم اکثر کل النمراتنا الامتحاناتنا فی الدروس 1-الپایگاه الداده و الهمچنین فی المهندسی النرم(آمین)
    2-اللهم رئوف القلب خ.جلال یزدی فی دادن النمرات.
    3-خدایا نمرات ما رو ببر روو نمودار (عربیشو بلد نیستم)

    پاسخحذف
  9. salam
    albate mr gudarzi haq daran age manam ruze aval entekhab vahed mikardam hich moshkeli bara entekhab vahed nadashtam.2ustan 86 k ba ma dars daran nemizaran b ma chizi berese.

    پاسخحذف
  10. همتون رو دوست دارم۱۹ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۲۲

    من با مرلین موافقم .
    دوستان 86 لطف میکنن و تمام برنامه های مارو به هم میزنن .

    پاسخحذف
  11. mer30 2uste aziz
    emruz ham gozasht va ma hamchenan khire b site mandim!

    پاسخحذف
  12. همتون رو دوست دارم۲۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۳

    سلام امروز جمعه است ...
    فکر نکنم دیگه از این آخر هفته آخر تر هم داشته باشیم .....
    استاد 60 تا نمره 20 وارد کردن که کاری نداره ...

    پاسخحذف
  13. همتون رو دوست دارم۲۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۳

    استاد جان :

    قربان ديدگانت، استاد جان خدا را

    جانا محبتي کن اين بنده ي خدا را

    من مخلص تو هستم، اصلا? فداي کفشت

    با نمره اي بخندان اين قوم بينوا را

    لطفي نما و بر ما اندک عنايتي کن

    باور نما نگويم با غير، اين ماجرا را

    استاد جان کرم کن، بر ما مگير خرده

    کاين جزوه اي که گفتي، دق مرگ کرد ما را

    آن صفر را که خر خوان ام خبائثش خواند

    اما به دور گردان اين صفر بي صفا را

    يک ترم با تو بودم، رقصيده ام به سازت

    شاباشمان بگردان آن نمره کذا را

    پاسخحذف