۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

گروه‌هاي مهندسي نرم‌افزار


انسيه اميراحمدي

مريم نجاتي
زكيه پرنده
جميله قائمي
فريبا الماسيان
سمانه ايزانلو
مازيار كاظمي
محمد صالحي
نويد مفاخري
ميلاد رستميان
ياسر خدمتگذار

مدير تيم: مازيار كاظمي
__________________
فرزانه براتي
ياسمن هاشمي
بتول هميشه بهار
پروانه صاحبكاري
زينب جعفري
بهناز كياني
نويد غني زاده
محمود اكبريان
سيامك گودرزي
محمد اكبري
حسين يوسفي

مدير تيم: پروانه صاحبكاري

۱۹ نظر:

  1. SALAM OSTAD
    ostad ye khaheshi daram azatun.che ghadr khub bud agar az un tashanoje tu clasa kam mikardin.dorost ta akharin lahzei ke dars miporsin nafasa tu sine habsan .man fekr mikonam agar shoma sade tar soal konin bache ha ba etemad be nafse bishtari be soalaye shoma javab khahand dad.chera ke ma hame khodemun khastare erae dorus ba shoma budim
    lotfan in bi adabie mano bebakhshid
    ba tashakor

    پاسخحذف
  2. ُسلام ناشناس عزيز، از انتقادتون متشكرم. ميشه بيشتر راهنمايي كني كه چرا سوالات به نظر شما ساده نيست؟؟ به نظر خود من خيلي ساده است و دقيقا مطلب كلاس هست كه توي كتاب هم گفته شده. بگين چه كاري انجام بدم تا استرسي به شما وارد نشده و در عين حال درس هر جلسه رو مطالعه كنين حتما. منتظر راهنمايي همتون هستم.

    پاسخحذف
  3. سلام استاد و سلام بچه ها:
    با اجازتون منم یه وبلاگ خلوتی توی این دنیای اینترنت واسه خودم زدم که البته همچین بی ربطم به کلاسای شما نیست ، خواستم آدرس بدم تا همه به سری بزنن . البته به زودی فایلای pdf رو هم رو وب می زارم .
    www.60.blogfa.com

    پاسخحذف
  4. سلام
    یه مطلب رو کلی عرض می کنم کسی به خودش نگیره

    من اگه استاد بودم اول از همه سعی می کردم اسم کوچیک همه بچه های کلاس رو یاد می گرفتم بعد با همشون سعی می کردم رابطه صمیمی داشته باشم. خیلی وقتا شنیدم که می گن تنها دلیلی که این درس و می خونم و با ذوق هم می خونم اینه که استادش خیلی خوبه خیلی با حاله چون استادشو دوس دارم. این می تونه یه انگیزه واسه بچه ها باشه. سعی می کردم اگه سر کلاس از بچه ها سوال می پرسم بگم جواب بدین فقط دوس دارم شما حرف بزنین حتی اگه اشتباه بگین . به دانشجو هام می گفتم اصلا واسه من مهم نیست که جوابی که می دین 100 در صد درست باشه. چون وقتی دانشجو جواب یه سوالو می ده و خیلی مستقیم بهش می گیم که نه اشتباهه خیلی ها هم هستن مثله خودم با صدای بلند سره کلاس شروع می کنن به قهقهه زدن و ضایع کردن اون دانشجو.
    می دونم این حرفا باورای قشنگی هستن می دونم اینا فقط به درد نوشتن تویه همچین جایی می خورن ولی حداقل واسه هرکسی ارزش این و داره که یه بار روش فکر کنه.واسه کسایی که شاید یه کورسویه امیدی دارن که یه روزی قراره استاد بشن. واسه ما هایی که اگه یه روز استاد شدیم مسلط نبودن خودمون به درس رو به گردن دانشجو ها نندازیم

    البته اینا به استادا بر می گشت. به نظر من بچه ها و دانشجو ها هم باید احترام استاد رو داشته باشن. به نظر من دانجویی رو ندیدم به استاد بی احترامی کنه در حد خیلی بد. یعنی دانشجو ها کلا خوبن این استادان که باید سعی کنن روی اونا تاثیر بذارن و به سمت خودشون جذبش کنن
    مقاله ای بود از ....

    کلا هر چی به ذهنم رسید گفتم یه چیزی بود واسه به حرف اوردنه شما ها و کمک به اساتیدمون مخصوصا خانم جلال یزدی که ایشالا این ترم به همه مون 20 بدن :d

    پاسخحذف
  5. من می گم بیشتر بچه ها ترس از سوال رو ندارن بلکه از این می ترسن که جواب سوال رو اشتباه بگن و یا چیزه دیگه ای بگن و مورد تمسخر بچه ها بشن
    بچه ها خواهشن بزرگ شین ...

    پاسخحذف
  6. بچه های عزیز پایگاه داده :
    اگه تمایل دارین در رابطه با مدل رابطه ای بیشتر بدونین و معیار انتخاب primary key رو بدونین به وبلاگ 60 بیاین ...

    پاسخحذف
  7. سلام

    منم موافقم ولی هیچ کاریش هم نمی شه کرد هر کاری کنیم بازم بچه ها می خندن اصلا این شیرینیه کلاس اومدنمونه

    پاسخحذف
  8. ناشناس عزيز، صحبت‌هاتون خيلي جالب بود اما واقعيت اينه كه يك وظيفه من ارزيابي دانش شماست. كسي كه چندين روز زحمت كشيده و مطالعه كرده با كسي كه يه ساعت قبل از جلسه كتاب رو خونده بايد فرق داشته باشن؛ و اين وظيفه منه كه اين تفاوت رو قائل بشم؛ تا شايد مشوقي بشه واسه همه براي مطالعه بيشتر.
    در كلاس نرم‌افزار اين قضيه مهم نيست و من فقط بحث‌هاي كلاسي رو مي‌خوام كه ببينم به چي فكر مي‌كنين و با هم بررسيش كنيم (البته بجز مطالب تحقيقي شما)؛ اما در پايگاه مطالعه دقيق و عميق شما در طول هفته است كه مهم است؛ كه در غير اين صورت يكي از آسانترين راهكارها نپرسيدن است.
    هنوز منتظر نظراتتون هستم....

    پاسخحذف
  9. سلام خدمت شما استاد گرامی
    به نظر من شیوه تدریس شما توی درس پایگاه خیلی خوبه و مخصوصا توی فعال نگه داشتن بچه ها توی کلاس و شرکت دادن اونا توی بحث ها که به نظر من اگه در کلاسی فقط قرار باشه استاد حرف بزنه و دانشجو هیچ مشارکتی نداشته باشه مطمئن باشین اون کلاس خوبی نیست
    در مورد جواب دادن به سوالای بچه ها هم به نظر من وقتی در جواب سوال یه دانشجو خیلی صریح میگین که مثلا نه اشتباه میکنید یا امثال این هیچ بد نیست و باعث ضایع شدن دانشجو نمیشه این اطلاعات بالای استاد رو میرسونه که کاملا به گفتش مطمئنه
    و من به شخصه توی کلاس شما هیچ وقت احساس ترس یا استرس نمی کردم
    در ضمن تلاشی که در جواب دادن به بچه ها و اهمیت دادن به اونا دارین رو توی کمترین استادی دیدم

    پاسخحذف
  10. ناشناس عزیز هستم۲۶ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۳

    سلام منم با اشکان موافقم
    نیازی نیست وقتی از من می پرسید من جواب رو نصفه و نیمه میدم شما بگین نه اشتباه ، اصلا خوب نبود، شما خیلی کم خوندین!!!!!!!!!

    بهتره شما اینارو اگه می شه تویه اخر جلسه به صورت فردی به همون دانشجو بگین

    سر کلاس بگین خوبه، جدیدا من خیلی دقت می کنم شما خیلی صریح می زنید تو ذوقمون

    مثلا یه جا سوال می پرسید تویه بحث کلاسی یکی از بچه ها یه نظریه اشتباه میده، به نظر من بگین باز افرین به شما که نظر می دین حتی اگه اشتباه باشه نه اینکه خیلی رک بگید نه اشتباهه


    بعداستاد شما خوبید خیلی خوبببببببببببببببببببببببببببببببب

    پاسخحذف
  11. سلام استاد و سلام بچه ها :
    میخاستم در مورد کلاس نرم افزار صحبت کنم و این موضوع رو بگم که من از این سبک کلاس خیلی راضیم . واقعا وقتی در کلاس بحث باشه اصلا کلاس احساس خستگی نمی کنه . من که خودم بعضی از موضوع های کلاس رو با بحثاش یادم میمونه یعنی بعضی وقتا خود مطلب که یادم نباشه وقتی بحثای کلاس یادم میاد موضوع های بحث رو هم به خاطر میارم .
    این همون خصوصیت کلاس خ.م.ج که باعث میشه بعضیا صبح انتخاب واحد زود از خواب پاشن تا کلاسای ایشون پر نشه .
    البته منکر اینم نمیشم که خیلی ها هم اصلا از این سبک کلاس ایشون خوششون نمیاد و میگن :
    کلاس خ.م.ج = 9 واحدی
    ما که راضی هستیم .
    یه خواهش هم از استاد دارم و اونم اینه که :
    خواهشن هر پیش زمینه ای که (پیش زمینه بد درسی و کم کاری) که از ترم قبل از بچه ها دارین رو توی همون ترم قبل فراموش کنید و با یک دید جدید نسبت به بچه ها وارد ترم جدید بشین .

    MaaaaaaaaaaMNoooooooooN

    پاسخحذف
  12. ناشناس عزيز، من در مقام معلم نمي‌تونم پاسخ اشتباه رو بشنوم و صريحا اعلام نكنم كه اشتباه است؛ كلي دانشجو به صحبت‌ها گوش مي‌كنن و لازمه دقيقا متوجه بشن. اينكه پس از كلاس تمام كساني كه مورد پرسش واقع شدن رو جمع كرد و يكي يكي بهشون گفت كه نتيجه پرسش چي بوده هم امكان‌پذير نيست. موقع نظر دادن، من هم سعي مي‌كنم اشتباه بودن رو مطرح نكنم اما موقع پرسش شرايط فرق مي‌كنه.

    پاسخحذف
  13. به نظر من استاد شما خیلی مناسب بحث رو پیش میبرید اما یه مشکلی هست اینه که بعضی وقتهاکه از بچه ها سوال میکنید ، بچه ها جواب میدن و شما میگید اشتباهه اما خودتون در آخر همون جواب رو یه ذره کاملتر میگید به نظر من باید جوابی که دانشجو به صورت ناقص اما درست گفته رو توی کلاس بحث کرد تا جواب توسط خود دانشجوها کامل بشه.

    پاسخحذف
  14. استاد منم با چالش عزیز موافقم بچه ها حالا که اسماتونو نمی نویسین لا اقل با یه اسم مستعار همیشه نظر بدین خودم از نظر بعدی اعمال می کنم

    پاسخحذف
  15. مرسي ناشناس عزيز، تا حدودي موافقم كه بحث ناقص توسط بچه‌ها تكميل بشه.

    پاسخحذف
  16. نرم افزار های سیستمی و
    نرم افزارهای توکار در

    www.60.blogfa.com

    پاسخحذف
  17. سلام من رشتم کامپیوتر نیست اما واقعا کامپیوتر بچه های جالبی داره
    که مثلا واسه اینکه کی 2 کدوم گروه باشه یا کی نباشه رفاقتای چندین ترمه بخاطر یه دختر یا یه پسر که 2 گروه باشه یا نه اینقد بد شه
    کاش بشه ک اینطور نباشه
    دنیا زنگ تفریح است،یادمان باشد ساعت بعد حساب داریم

    پاسخحذف
  18. سلام
    به ناشناس بالا
    1ولا به شما زبطی نداره
    دوما کسی با کسی مشکلی نداره
    چهارما ما با خوبیم و هیچ مشکلی هم نداریم
    پنجما............
    اخرا این چیزایی که می گی همش حرفه دم.............

    پاسخحذف