۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

قالب ايميل هاي ارسالي


اگر ايميل خود را همراه با فايل پيوست مي فرستيد، نام فايل را همان موضوع ايميل قرار دهيد. فايل‌ها در كامپيوتر من نگهداري مي‌شوند و پس از امتحان پايان ترم براي نمره، بايد در دسترس باشند. در فايل‌هاي ارسالي حتي نام و نام خانوادگي دانشجو ذكر نشده بود.

از اين پس، نام فايل هاي پيوست شده به ايميل را همان موضوع ايميل قرار دهيد ( نام و نام خانوادگي خود را به زبان انگليسي بنويسيد كه در سيستم عامل‌هاي مختلف مشكلي در نمايش فايل وجود نداشته باشد).

_________________

گروه مهندسي نرم‌افزار روز چهارشنبه گذشته، گرچه كه سر كلاس ذكر نشد، لازم است همانند ديگر گروه‌ها، نتيجه تحقيق خود را تا ساعت 24 روز چهارشنبه 88/12/05 به ايميل من ارسال نمايند.

_________________

توجه كنيد كه 882 و بقيه كلمات را به هم بچسبانيد مثلا :
se8821 ali rezai
ننويسيد: se 88 2 1 يا هر شكل ديگري.
رعايت اين نكات ساده مديريت ايميلهاي ارسالي را راحت تر مي نمايد.

_________________

توجه كنيد كه من نتيجه تحقيق را از شما مي خواهم نه اينكه هر چه جستجو كرده ايد و يافته ايد براي من مي فرستيد؛ حتي مطالبي كه مطمئن هستم آن ها را نمي توانسته ايد بفهميد چون موضوعات مرتبط با آن را نخوانده ايد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر