۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

ساختمان داده


كل دانشجويان ساختمان داده:

سبك هاي يادگيري متفاوتي وجود دارد.
  • سبك يادگيري ديداري:بـا مشـاهـده و تـركيـب تـصـاويـر بـا اطلاعات، اطلاعات را به خاطر مي‌سپارند. جذب كتابهاي مصور مي‌گردند.
  • سبك يادگيري شنيداري: از طريق گوش دادن ياد مي‌گيرند.
  • سبك يادگيري جنبشي- بساوايي: بـراي يادگيري و بخاطر سپردن اطلاعات از جسم و حس لامسه خود بهره مي‌گيرند.
خيلي دوست دارم در مورد كلاس ساختمان داده اين رو بدونم كه افراد كلاس هر كدام چه سبك يادگيري اي دارند. اين كمك مي كنه كه مطالب رو به چه شكلي عنوان كنم!!
يادگيري خود من بيشتر به سبك ديداري يه و اين همون دليلي يه كه واسه ياددادن صف، صف تشكيل مي‌دم، صفي كه بتونين ببينين.

بنابراين، واسه داشتن كلاسي بهتر، هر كدوم از دانشجويان اين درس، نحوه يادگيري خودشون رو در بخش نظرات اين پست بنويسيد.


گروه‌هاي تحقيقي ساختمان داده:

اول اين كه يك سري از گروه‌ها عدد مورد نظر خودشون رو انتخاب نكردن و به اين صورت پروژه اونها نامشخص است!! اگر تا 3 روز ديگه اين كار رو نكنند اسم اونها از ليست حذف خواهد شد. دوم اين كه مرتبه زماني رو تقريبا آشنا شدين و در مورد الگوريتم‌هاي مرتب سازي هم مي‌تونين بخش زمان‌بندي اون رو مطالعه كنين.

۱۲ نظر:

  1. خوب من خودم بیشتر با دیددن خوب موضوع رو میفهمم . چون به نظر من از طریق دیداری میتونیم بیشتر ابعاد اون موضوع رو درک کنیم اما بعضی وقتا باید از چند سبک برای آموزش یک موضوع استفاده کرد که به نطر من این بهتره

    پاسخحذف
  2. به نام خدا
    من اکثرا هر چی سر کلاس می شنوم رو بهتر می فهمم.
    ولی به نظر من توی یادگیری یه موضوع تنها به نحوهی درس دادن ربط نداره.
    به نظر من نحوه مطالعه هم خیلی مهمه.
    ولی رفتار استاد هم در ایجاد انگیزه بی تاثیر نیست

    پاسخحذف
  3. salam khanom jalal yazdi.khaste nabashin. be nazar man shoma dar darse sakhteman be an dazeye kafi manande pishrafte khob darse nemidid. be nazar tasallote kafi nadarid.

    پاسخحذف
  4. سلام
    ممنون که اینقدر به دانشجوهاتون و یادگیریشون بها میدین.
    فکرمی کنم برای یادگیری بهتر ساختمان داده اگه از شکلهای واضح روی تابلو به همراه trace کامل و واضح ومرحله به مرحله کد استفاده کنید کافی باشه(همون نوع اول ، یادگیری دیداری)

    پاسخحذف
  5. salam . man age gosh bedam mifahmam chon age soal dashte basham miporsam . be nazare man shoma khob dars midin

    پاسخحذف
  6. سلام
    من که از اول گفتم شما بیستین . فکر می کنم اگه مثال های بیشتری سر کلاس حل بشه بهتره.2 مورد اول خوبن.

    پاسخحذف
  7. بچه ها، اين پست فقط از شما خواسته بود بگين كه نحوه يادگيريتون چه جوري يه؛ ديداري، شنيداري يا جنبشي.

    پاسخحذف
  8. ostad khahesh mikonam inghadr tamrin nadin ma darso mikhonim . bavar konid intori be darsae dige nemiresim . emtehan ke migirin khodesh tamrine

    پاسخحذف
  9. ببين، سوال رو الان بدم فكر كنين بهتره يا توي امتحان بدم حل كنين؟!

    پاسخحذف
  10. salam ostad
    agar baraye dadane tamrin zudtar be ma begin behtare chon ta ma be weblog sar bezanim mishe akhare hafta. vaghti baraye hala tamrinha nadarim.man sabke shenidari ro tarjih midam.

    پاسخحذف
  11. باشه، اما تمرين‌هاي اين دفعه به همين دليل كمه و سخت نيست كه بتونين توي مدت باقيمانده حل كنين.

    پاسخحذف