۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

اعلام نمره

۱۴ نظر:

  1. برگه از چند نمره بوده؟

    پاسخحذف
  2. نمراتي كه در سايت اعلام شده است از 20 نمره بوده است. كساني كه نمره‌اي كمتر از 10 گرفته‌اند با تحويل پروژه نمره آنان افزايش (حداكثر تا سقف 9.75) و بدون نحويل آن نمره آنان كاهش مي‌يابد.

    پاسخحذف
  3. سلام استاد نمره صفر هم داريم؟
    چون نمره من تو سيستم صفر نمايش داده شده؟

    پاسخحذف
  4. استاد نمره ما هم صفر بود یعنی چه؟

    پاسخحذف
  5. فقط كساني كه نمره كمتر از نصف نمره دريافت كرده اند نمره آنها در سايت وارد شده است. بقيه نمره امتحان كتبي آنها بيش از نصف نمره بوده است.

    پاسخحذف
  6. استاد کمترین چند است
    از کجا بدونیم صفر گرفتیم یا نمره بالاتر از 10 گرفتیم چون نمره ما صفر است

    پاسخحذف
  7. سلام
    استاد من هر چی به ایمیل شما می فرستم از طرف یاهو پیغامی مبنی بر اشتباه بودن ایمیل بهم میرسه
    میشه درصورت امکان یه ایمیل دیگه بگید...
    ایمیلی که من وارد می کنم:mansooreh.jalalyazdi@gmail.com

    پاسخحذف
  8. منم همینطور...اگه میشه یه ایمیل دیگه بگید.

    پاسخحذف
  9. ايميل اصلي من همين است. ايميل ديگر jalalyazdi@wali.um.ac.ir است. ترجيحا ايميل هاي خود را به آدرس gmail بفرستيد و فقط در صورتي كه مشكلي وجود دارد، از اين آدرس استفاده كنيد.

    پاسخحذف
  10. يعني شما شك دارين كه 0 شدين يا بيشتر از 10 ؟؟؟!!!! هيچ كس در هيج درسي از من صفر نگرفته است. حداقل 0.25 گرفته است.

    پاسخحذف
  11. salam ostad webloge shoma vaghean alie makhsoosan hekayathaye khandanish.vaghean mamnun.ostad shoma harf nadarid.

    پاسخحذف
  12. heeeeheeeeeeee
    mer30 nashenas

    پاسخحذف
  13. ?!!!salam ostad in harfa nomre dare

    پاسخحذف
  14. سلام استاد
    من به نمره پایگاه داده دو هفته پیش اعتراض کردم اما هنوز جوابی دریافت نکردم چرا؟ حتی در سایت هم اعلام نشد،یعنی هر وقت به سایت مراجعه کردم نمره خام بوده و هنوز همین طوره! من مطمئنم که حداقل از 10 کمتر نمی شدم, خواهش می کنم نمره من را دوباره بررسی کنید !

    پاسخحذف